Španielsky druholigový futbalový klub CD Lugo predstavil nové dresy s jedinečným pivovým dizajnom. Ich sponzorom je miestny pivovar a originálne tričká znázorňujú poháre piva. Pravdepodobne ich využijú iba v prípravných zápasoch, no určite ide o vydarený marketingový ťah. Dresy sa predávajú aj v e-shope.
Klub CD Lugo sa pýši ešte jednou nápaditou sadou dresov, na ktorej je vyobrazené chápadlo chobotnice, pretože tento živočích je v tomto regióne obľúbenou špecialitou.
Už v minulej sezóne sa objavili v Španielsku podobne kuriózne dresy. Tím La Hoya Lorca nosil dresy v štýle brokolice, keďže tunajší región je „zeleninovou záhradou Španielska“ a brokolica patrí k najvýznamnejším produktom.
Originálne dresy zrejme využijú aj v novej sezóne v tretej najvyššej súťaži.
Podobné nápady by určite oživili aj slovenský futbal. Pre mnohé naše mestá sú typické nejaké produkty alebo špeciality, ktoré by sa tiež mohli objaviť na dresoch. Napríklad v Žiline sa vyrába toaletný papier, v Trnave je veľa kostolov alebo špecialitou Skalice sú trdelníky 🙂
(rb)